زیباتر میشوم
زیباتر میشوم
تجربه های من از برنامه لاغری برای همیشه

سلام خدا

ناشتا یه لیوان آب

صبحانه ساعت 9.15: لیوان شیر کاکائو با یه لیوان کرن فلکس

وعده ساعت 11.30: 4تا کشمش

ناهار ساعت 13.30: ساندویچ ژامبون تنوری با قارچ ( که من 1.3 ش رو خوردم) + یه سالاد کلم

وعده ساعت 16.30: نصفه یه کیک درنا متوسط با یه لیوان چای

وعده ساعت 18.50: یه کیک یزدی کوچیک

وعده ساعت 19.30: نصفه کاسه ماست خوری آش دوغ

وعده ساعت 20.45: نصفه کاسه ماست خوری آش دوغ

این آش رو یه عزیزی سفارشی برامون درست کرده و هدیه آورده(هم آش دوغ هم آش گوجه) و من هم امروز کشف کردم که آش دوغ سرد شده (توسط یخچال) بی نهایت خوشمزه تر از داغش هست به خاطر همین تا ته قابلمه آش رو در نیارم ول کن ماجرا نیستم.

الان که ساعت 22.45 هست هنوز گرسنم نشده البته نه به حدی که بخوام چیزی بخورم و فکر کنم به خاطر لالای شدیدی که دارم حس خوردن هم نداشته باشم درین لحظه اگه عکس یه بالش پتو هم نشونم بدن باهاش خوابم میبره نتیجه=ازون مدل گرسنه هایی هستم که خواب رو ترجیح میدن به هر خوراکی خوشمزه ای.

 

پیش به سوی هیپنوتراپی درحالِ  لالا_فکر کنم به 2دقیقه ی اول هم نرسم و باید باقیشو تو خواب بگوشم! 

شبتون خوش وخدانگهدارتون باشه تا فردایی زیباتر و سلامت تر.

پ.ن:

مایعات : آب 8لیوان+1لیوان چای+1لیوان شیر کاکائو

ورزش: 5دقیقه(خودمو کشتم)

شکلات: درحدی که تو شیر کاکائو بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, توسط بی بی سپندار